Våren är äntligen här.

Gud va skönt! Gick hem genom stan igår, ville inte gå hem. Det är så skönt med ljuset. Hann dock med en sväng in i Sporthallen för att få en dos av innebandy. Juniorerna tränade och jag pratade en stund med Tobbe Tränare. Som för övrigt är ny förbundskapten för HJ17. Skönt tycker jag, har ju ännu inte träffat de nya tränarna.
Hemma städade jag av lägenheten innan jag satte mej på balkongen med en sallad. Männen i mitt liv lyste med sin frånvaro. Strök och tvättade, hade hur mycket energi som helst.
Idag ska jag på massage hos Cilla, det var ett tag sedan, ska bli riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en superbra dag!:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-04-24 @ 08:50:54
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0