080808, kl 8

Suck, knappt styrfart idag. Seg som sjutton när klockan ringde, måste ha "snosat " mobilen hur många gånger som helst. Plötsligt står maken i dörren och frågar om jag inte ska jobba idag? Självklart, det är fredag och första jobbveckan efter semestern är snart avklarad. En semester som för övrigt varit ljuvlig. För det mesta kanonväder, har besökt badstranden ett par gånger. Var badar och solar man om man bor i Nyköping? Jag betalade 50kr, slängde mej ner på gräset på Hjortensbergsbadet!!!! Katastrof men vad gör man när solen bara vräker ner och det är 30 grader varmt? Jo man åker till OXELÖSUND förstås! Kära Ockle, jag låg på Stenvik och mådde bra. Konstaterade att jag nu kommit upp i "mormor-ålder" Jätteskönt, jag kunde bara ligga där, inte passa på några barn. Det är behagligt att vara medelålders ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0