Snart 50 = nu 50

Jaha, inte vet jag, inte känner jag mej annorlunda för att jag fyllt 50. Det är ju bara en siffra....
Vill för övrigt slippa allt bestyr med kalas odyl. Gick inte riktigt som jag tänkt, förstås. En unge i Stockholm, en i Göteborg och den tredje i något lastrum på Skavsta. Samt en mamma som sa: "Ska vi inte få fira dej nå´t?" Ok då, det går inte att rymma med gubbe och ungar så det fick bli middag i hemmet med de närmaste. I vårt fall 26 personer....... vad göra när man har stor släkt. Nu ska jag ju inte klaga, det var riktigt trevligt. Vi stack till Linnea i Göteborg dan efter istället. Inte för att slappa och ha det skönt precis, nejdå, det var stenhårt arbete från tidig morgon till sen kväll. Tapeter skulle hängas, det skulle målas och fixas. Men fint blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0