Å ränta o jag.

Idag har jag anledning att vara glad igen. Ringde min bank, den bästa, www.danskebank.se . Räntan har ju som bekant inte varit så himla bra. Om man tänker på hur låg den var i våras alltså. Nu är den på väg ner igen och eftersom vi är banken trogen belönas vi med 0,55% ytterligare. Vi är nu nere på 3.45%, en ganska skaplig nivå. Hoppas trenden håller i sig.
En trend som aldrig sviker är den totala kollaps i soffan runt 21-tiden. Vaknade av mina egna snarkningar..... i soffan mittemot snarkar min äkta hälft. Mätt efter en sallad med vitlöksbröd, ett glas vin, nåja, 2 då, puffar man till soffkuddarna och sen är det mörkt. Total paltkoma, vi brukar vakna till slutvinjetten av Sportnytt, släpa oss ut i badrummet för att borsta tänderna. Att det är så jäkla skönt att somna på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0