Beslutsångest.

Dagens I-landsproblem: färdigkokt julskinka eller rå som jag kokar själv? Eller ingen alls? Skulle inte tro det, jag kör på ett säkert kort, jag kokar en själv. Det är något speciellt när man kommer fram till grilljeringen, man riktigt längtar till den är klar och man kan skära den första skivan. I år blir det lite annorlunda, jag måste göra den klar redan nästa helg, det kommer säkert att funka. Har matplaneringen klar inför Sälen, måste bara fixa något gott till vegeterianen Linnea.
Hon har förresten varit på Ullared idag... perfekt för mej, hon blev nu min bulvan vad gäller inköp till Anton. Jag har alla julklappar klara redan, det måste vara rekord, har aldrig hänt förrut. Känns som att jag har koll på läget. Tar dock inte ut något i förskott, kom igen nästa lördag, dan innan vi ska åka.....


Kommentarer
Postat av: Monika

1. Färdigkokt.

2. Ullared är mys.

3. Kan Anton spela gitarr???

2008-12-10 @ 00:52:53
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0