?

Har inget speciellt att skriva om, mer än att jag känner mej ganska trött. Det är lika svart i huvudet som ute. Svart var ordet, jag får något svart i blicken när jag sitter här och tittat på alla ljusstakar ock stjärnor som lyser i huset mittemot. I morse kunde man läsa att Vattenfall har missat att skicka fakturor till ca 8 000 abonnenter. Vi kunde varit en av dom som nu slipper betala allt som är äldre än 12 månader. Men eftersom jag är så jävla ärlig har jag ju jagat Vattenfall för att få betala. Vi hade bott ca 10 månader när vi tänkte på att vi inte fått någon faktura. Jag ringde förstås och vips kom en faktura på 9 100kr.....ja ja, jag kan iallafall ärligt se mej i spegeln på morgonen, med lyset tänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0