Hemåt det bär.

Imorgon styr vi kosan söderut igen, en vecka går fort ska jag säga. Vi har haft det hur bra som helst men man är nu funtad så att hemma är ändå bäst. Jag längtar till min egen säng bland annat. Även om vi i år haft turen att få en toppenstuga, vi har inte saknat något. Vi har ätit gott, druckit en och annan bira, åkt skidor, haft bröllop, bastat, gått långpromenader, hämtat ny kraft, lagrat ny energi, läst en bok... jag kommer att sakna snön.
Jag saknar också innebandyn, Anton är på Storvreta Cup och imorgon har mina killar i distriktslaget match och träning i Nykvarn.
Kan det inte vara 10 jan. snart så man får en riktig innebandydag med D2, H3 och H1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0