I väntan på? Vadå?

Jo, på tvättmaskinen, jag väntar på att den ska bli klar så jag får hänga upp Tessinsskolans matchställ som Anton naturligtvis släpat hem för att ingen annan gjorde det. Nu ska jag inte gnälla, han har tvättat 3 maskiner själv, jag lovade att befria honom från den sista. De har spelat skol-SM idag och gått vidare, han säger att inget kill-lag från Nyköping gjort det förrut. Bra jobbat! Annars har kvällen innehållit ett av de sällsynt kära ögonblick jag för sällan får uppleva. Nämligen 1 timme i telefon med Linneá. Alltså, jag har 2 barn, en av varje sort, en är pratglad (som sin mamma) en är eftertänksam (som sin pappa)  En tänker efter före, den andra tänker inte efter alla gånger. Båda är oerhört sociala och stabila, bra människor helt enkelt. Jag blir så lycklig när jag pratar med dom. Pratstunden med Linneá ska jag stoppa in i minnesbanken! Nu ska jag hänga tvätt! Natti!
Hittade ett gammalt kort från 2006, Anton slutade 9:an. Och Linneá, jag tar inte bort kortet, det här är mamma´s blogg!

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

Det tackar vi för, på båda punkterna =)

2008-12-16 @ 17:09:29
URL: http://brytfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0