Inget vin, bara vatten.

Det blev som jag trodde, inga priser på Frotté-galan, jag hade ju hoppats på något för Onyx eller Griparna. Som jag också trodde ville inte Anton hämta oss eftersom det blev sent, jag fick köra alltså. Precis som förra året fick jag hålla mej till vatten. Nytt för i år var att man hade 3 barer att välja på. Ingen bordsservering. Nu visste jag inte det, hade därför laddat handväskan med kranvatten från Brandholmen. Förra året fick jag gapa mej hes efter vatten och när det tillsist kom, iform av en Loka, blängde servitrisen på mej och sa att den kostade 20 kr..
Nu sitter jag här och pokulerar med mej själv, sovmorgon eller inte? Cykla eller gå till jobbet? Jag tror jag sover lite längre, en kvart kanske....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0