Kaviarmacka

Finns det något godare än kaviarmacka när man kommit hem från festen? Ett glas mjölk för att utjämna alkoholen som rusar runt i blodomloppet. Jag inbillar mej att bakfyllan blir mer uthärdlig då. Just idag eller imorgon är risken liten för skallebank och illamående, jag känner mej i god form. Nu ska jag ta en sväng bland mina favoritbloggar innan det är dags att säga god natt. Jag ska läsa Monica´s, jag tror hon har en analys av vad som gick snett när D2 idag förlorade mot Nykvarn med 1-2. Kom just på att H1 åker till Karlstad kl 11.Söndagen räddad av massa sport igen alltså. Gud va skönt!

Kommentarer
Postat av: Mor i skåpet

Men en så´n inrutad tillvaro du verkar ha. Måste du verkligen vänta till fredag för att äta nå´t gott och för att dricka vin. Varför tar du inte ett glas vin varje kväll till den goda maten du har fixat till. Då blir det lite fest även i vardagen. Och du, det där med BH:n. En bra sådan ska inte kännas alls. Så där kan du ju inte ha det. Köper du verkligen rätt storlek, ber du om hjälp i affären? Om inte så gör det. Hörs!

2008-12-07 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0