Möt stRUTs, min nya kompis.

Min nyaste kompis, Rut, dök plötsligt upp här hemma hos mej när jag stökade som värst. Hon ville bara komma förbi och vis sin nya outfit.
Snygg kepa tycker jag. Hon klär egentligen inte i keps men den är ändå ganska snygg.
 Nja, synd att gömma dom ögonen!

Nej, jag är inte full, bara igång och skapar!! Jag tycker det är så jäkla kul. Idag var jag ut till strutsfarmen, hittade då den här helt underbara strutsen. Skit också att mina barn inte leker med gosedjur längre. Jag tar den själv. Och förstås måste hon ju hålla på mitt favoritlag, Onyx. Imorgon är det sista matchen innan jul för både H1 och H3. Jag åker inte till Åkersberga, speaker på H3-matchen istället. Såg att både Värme och Sundberg ska spela. Undrar om Värme hinner tvätta klart? Äsch, det fanns säkert ingen tvättid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0