Vill ni veta nu eller läsa i SN?

Så sa Anton när han kom hem från träningen tidigare i kväll. Vad? Wiggur har fått sparken! Nu har jag läst om det både på www.sn.se och på www.onyxinnebandy.se så det gör inget att jag kommenterar det i min blogg. Trots allt tycker jag att han har del i framgången, det kan väl inte bara bero på att vi fått hit en handfull spelare från Balrog? Vad som ligger bakom avslöjar varken Anton, SN eller hemsidan. Det kommer säkert att heta " Samarbetssvårigheter" eller något annat luddigt. Det är som i ett dåligt äktenskap, "lång och varaktig söndring". Skit samma, nu är det som det är, knyt näven och gå vidare. Jag hoppas att tränarfrågan löser sig, jag har absolut inget emot Mange eller Alex, jag har däremot åsikter om förhållandet tränare-spelare. Jag tycker inte om "kompis-grejen". Ibland tycker jag att det är för mycket sånt i Onyx. Jag tycker att man ska förtjäna en plats i solen, inte vara med för att man "är bra för sammanhållningen" Men framför allt hoppas jag att man får igång ett sammarbete H1 - H3. För H3 är väl tänkt att vara ett utvecklingslag?

Nog om innebandy, i morgon är det Nyårsafton, har redan lagat huvudrätten. På menyn står "Grönpepparmarinerad fläskfilé" Den står nu på balkongen och gottar till sig. Vad förrätten eller efterrätten består av vet jag inte, det får vi se i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0