Allt o inget

Ja ha ja, sitter här en liten stund, har varit på innebandy och "speakat" på 2 matcher idag. D2 fick stryk med 1-4 och mina favoriter H3 vann med 9-6. Imorgon blir det en maratondag med "supersöndag" i  sporthallen.
Onyx-Craftstaden kl 12 och därefter Balrogs damer och herrar. Ska vara på plats kl 11 men åker tidigare eftersom Anton ska vara på samling kl 10.30. Ännu en dag för Bertil att rå sig själv. Idag när jag kom hem hade han städat hela lägenheten, vad jag älskar den gubben!
Har fått frågan av Rille, förbundskapten för distriktslaget Sörmland, om jag vill bli lagledare, har tackat ja.
I år blir det Sundsvall och 2009 o 2010 kommer Distriktslags-SM att spelas här i Nyköping/Oxelösund.
Va fan, jag tackade ja till 3 år. Kan ju inte bli bättre eftersom jag bor granne med Rosvalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0