Det snöar, fy tusan!

Tittar ut, tror inte mina ögon, det snöar och är 5 grader varmt! Ur led är tiden!  Imorse hörde jag dessutom en fågel kvittra glatt i parken utanför jobbet. Innan det började spöregna! Hur som helst, det börjar att vara lite ljusare när vi går till jobbet, likaså när vi går hem, det känns så jäkla skönt! Är trött idag, har inte sovit speciellt bra, Bertil drog upp farfars klocka igår, tack för det. Den jäkeln har slagit med ljudliga "klongar" flera gånger i natt. Inte så att den slår 1 slag när klockan är 1, nejdå, då kan klockskrället lika gärna slå 10. Inget kul alls, måste lämna in den på rengöring. Nej, nu slutar jag för idag, måste kolla in den enda serien jag följer på tv, nämligen " Cityakuten". På måndagar mellan 9 och 10 är jag hjärtkirurg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0