Golv-fight

Idag ska jag träffa representanter för byggherren och golvleverantören. Stackars dom....jag har legat lågt ända sedan vi flyttade in till straxt innan jul. Vi har klagat på golven i vår nya lägenhet, för döva öron tyvärr. Jag härsknade till, skickade ett svidande mail uppåt i hierarkin, se då blev det fart. Har också pratat med kvalitetsansvarige hos golvtillverkaren. Nu kommer det 2 st för att titta vad de ska göra, jag har sagt att de självklart får en chans att byta ut delar men om vi inte är nöjda vill vi ha ett nytt golv. Måste flexa ut lite tidigare, tänk vilket bra jobb jag har, jag stämmer av med kollegorna, sen kan jag sticka hem. Ska för övrigt träna ikväll, hoppas det blir lika roligt som i tisdags. Passar också på att gratta Nicklas, han fick körkortet idag. Anton är nära, skriver upp den 24/1, några dagar efter sin 18-årsdag. Herregud, nu fick jag en släng av åldersnoja igen, ser en bild av 2 ungar i en solstol på baksidan i radhuset.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0