Grattis raring!

Körde upp Anton 05.45 i morse, Bertil fyller 52 år. Dags för en av de få traditioner vi har i familjen. Nämligen vita brickan, flaggan, blå duk ( för pojkar, vi har en rosa för flickor ) och paket. Bertil tyckte att vi skulle skippa det, Linnea är ju inte hemma men jag och Anton ville, då hade han bara att gilla läget. Fick en liten släng av insikten att man faktiskt fyller 50 år i år....jag fattar inte, när ska huvudet förstå att man faktiskt håller på att bli gammal? Förstår man det överhuvudtaget nån gång? Jag känner mej piggare än på många år. Beror nog på att vi flyttat, det finns inget att irritera sig på längre, inget slitet hus, ingen tomt. Livet är just nu för jäkla behagligt. Var förresten på Core/Spinning med Monica igår. Jag hade glömt hur härligt det är med ett riktigt hårt spinningpass! Fick lite ont i fötterna, får väl fundera på att införskaffa riktiga skor. Ska köra ett pass igen imorgon. Fast det bästa är nog när passet är avklarat och man sitter nyduschad i bastun med Monica. Jag  har saknat det mer än jag trodde, det här att träffas och prata lite. Det är härligt med vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0