Härlig fredagmorgon.

Himmel vilken träningsvärk! Konstigt nog i den övre delen av kroppen, jag var ju på spinning? Kroppen är ju en komplicerad historia, allt hör väl ihop på något sätt. Känns ända riktigt härligt, känns som jag kommit igång, det känns faktiskt som förr i tiden. När man var yngre liksom. Understundom dyker det upp tankar om ålder, igår såg vi något på TV, kommer inte ihåg vad, vips kom jag ihåg att jag faktiskt fyller 50 i år....men va fan, jag kan inte hoppa av, det är bara att gilla läget! För trots allt har jag så oerhört mycket att vara glad för, en gullig gubbe, hemskt rara barn, trevliga kompisar och ett bra jobb. Det finns många som inte har något. Idag är det ju också fredag, 2 lediga dagar ligger oskrivna framför mej, ja det blir ju lite innebandy i Oxelösund förstås. Sen åker julen ner i källaren också, jag får väl städa lite. Bara lite.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0