Innebandy

Nyss hemkommen från Oxelösund, "speakat" på H3-matchen. Torsk 3-4 vilket inte var rättvist. Vesa Pettersson räddade i och för sig killarna från en större förlust men livet är inte alltid rättvist. Anton har ringt från bussen, han har varit  med H2 till Skillingaryd, de vann med 12-10. Nu väntar en lugn kväll framför TV:n tror jag, ska bara botanisera i kyl/frys, se om jag kan få till någon mat.
Har pratat med Linnea, hon har varit och provjobbat på MUS, de verkade nöjda sa hon. Vem är förvånad, hon är ju superduktig!
Känner mej helt plötsligt supertrött, undrar om man ska beställa pizza? Nej, fan heller, har varit jätteduktig den här veckan, ätit små portioner och inget kaffebröd eller godis. Tänk om jag skulle försöka infria det löfte jag gav mej själv inför min 40-årsdag? 10 år senare kanske jag skulle försöka vara lite snällare mot kroppen, träna mer, äta bättre. Nu blev det jobbigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0