Nytt år, nya möjligheter!

Ja ha ja, jag sa till ungarna att jag skulle skaffa mej en egen blogg....nu är det gjort! Det känns ganska bra tycker jag. Vad jag ska skriva om det vete fåglarna....Kanske att dottern nu flyttar till "Bästkusten", inte skulle jag vilja bo där, flyttlasset gick i fredags, spöregn från Jönköping, fy sjutton. Det blir nog bra, jag kommer att sakna henne jättemycket, oroa mej för våldtäktsmän, MC-gäng och annat löst folk! På hemvägen sa jag till maken att vi får väl flytta efter barnen när vi blir pensionärer, han stirrade på mej med tomma ögon och väste: ALDRIG i livet!! Det är klart, vi måste ju leva vårt liv, vi har lyckats fantastiskt bra med alla 3 barnen. 1 i Stockholm, 1 i Göteborg och Pluttlund ( vårt smeknamn på sonen, må Gud förbjuda att han läser det här!) fortfarande kvar hemma. Hoppas bara att man har ork när han flyttat hemifrån.....Det här var ju riktigt roligt vet ja, hoppas att man klarar sig från Schulman-syndrom bara, jag har ju ett jobb att sköta också. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0