Vill inte gå till jobbet imorgon....

Märkligt vad svår det är att komma in i jobb-lunken efter helgerna. Jag vill inte gå till jobbet imorgon! Har just tittat färdigt på en film, vill sitta kvar i soffan och se fler. Men jag blir tvungen att gilla läget, vet ju att det går bra att komma upp imorgon bitti. Har varit och sett en riktigt bra innebandymatch mellan Onyx och Visby, torsk med 1-3, sonen spelade hela matchen, kul att han fick förtroendet. Nästa helg drar serien igång igen, det ska bli riktigt skoj. Pratade med dottern i Göteborg tidigare idag, hon har fått undan alla kartonger och börjar komma på plats. Det hörs på rösten att hon är glad och trivs. Skönt tycker jag. Jag älskar mina barn, vill så gärna att det ska gå bra för dom. Nej, nu ska jag pussa gubben godnatt och krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0