Blixtvisit i Götet

Har just landat i Nyköping efter en snabb tur o retur till Linnea i Göteborg. Lite stel är man allt efter en natt på en tunn madrass. Var på hockey igår, såg en avslagen tillställning mellan Frölunda och Färjestad, slutade 1-4.
Det var i allafall riktigt roligt att träffa Linnea, det var 2 månader sedan. Riktigt lika roligt var inte hemresan, i höjd med Jönköping fick jag spel.... Alltså, jag begriper inte hur i hela Hisingen folk kan vara så förtjusta i den där Winnerbäck! Det låter ju lika om allt han sjunger! Efter 7 låter fick jag nog! Anton och Bertil idiotförklarade mej raskt. Jag är den enda av alla 9 miljoner svenskar som inte gillar honom, sa Anton. Nehedu, sa jag, jag tror inte att morfar och mormor tycker om honom heller! Jag ska fan ringa och fråga! 

Kommentarer
Postat av: Vickis

Jag tycker inte heller om Winnerbäck! Hat är ett starkt ord, men det är nästan så att det är det som bäst beskriver mina känslor för karln.. Så nu är vi alla fall 2!

2008-03-23 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0