100 000 dollar!

För vad? Jo, för en skapligt rolig video på någon unge som inte vill bli stor! Vi tittar på " America´s most funnies videos" under tiden som vi lagar mat. Vi fnissar åt alla tokigheter, det är riktigt kul faktiskt. Jag hade också en sån rolig video en gång men någon har barmhärtigt nog raderat den. Den är från mitt bröllop, ja inte bara mitt förstås, Bertil´s också. Fast jag är inte säker på att han kommer ihåg så mycket, på ett sätt är det ju synd att den är borta... Nu överdriver jag lite :)
Men faktum kvarstår att när prästen frågade om han " tager " mej till sin hustru så försvann han rätt ner i altarringen. Det blev knäpptyst till mormor Vera med hög röst frågade vad han gjorde. Stackars Bertil, han tuppade av en stund, någon hämtade en stol, vi fick sitta och gifta oss. Det gick bra det med, vi är fortfarande gifta, 23 år senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0