Italien

Ja, herregud, vilken semester det var. Vi hade det så trevligt ( åldern igen) men det var fruktansvärt jobbigt. Den första dagen vi cyklade gick det rakt upp i över 1 mil. På toppen fikade vi innan det bar nerför, det tog 7 minuter och då bromsade vi!!!! Vi övernattade på agroturismo, dvs. vingård, vi åt massor av god mat, vi drack massor :) av gott vin, vi cyklade uppför en jäkla massa berg och nerför de samma. Tredje dagen kunde jag inte ens stanna när jag gick uppför den värsta backen jag sett i hela mitt liv. Alltså, hade jag stannat hade jag kastat cykelfan i diket och satt mej och grina. För er som är bekanta med lasarettsbacken här i Nyköping, jäkla vägbula säger jag!

  Hela gänget innan vi grenslade cyklarna inför ca 30 mils cykling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0