Nu är det dags att köpa nya brillor....

Sitter vid datorn, utsikt över Stadsfjärden, slänger ett öga ut mot vattnet. Vad tror ni jag ser? Jag är bergis på att det är den omtalade vargen jag läste om i SN i fredag! Ropar på  Bertil, men skärp dej människa! Mitt i stan? Nu är det så att vi ska ut till Nävsjön imorgon, vi ska vandra runt sjön, ca 8 km. Plättlätt efter cyklingen i Italien :) Till saken hör att vargjäkeln setts vid just Nävsjön i torsdags.... mina jobbarkompisar sa på fikat i fredags: men nu går ni väl inte? Jodå, sa jag kaxigt men nu vet jag inte... Klart vi ska gå, vi ska träffa alla Bertil´s bröder med fruar, vi blir 10 st. Och en hund! Vargen, om vi ser den, kommer att vara räddare än oss. Därför bestämmer jag nu att det var en hund eller en räv jag såg..... det är skönt att bo på 6:e våningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0