Vi firar lördag i tornet vid Rosvalla.

Jag försöker härma Arne Hegerfors, alla kommer väl ihåg när Sverige spelade VM -94? Hans " nu firar vi midsommar i Thunder Dome" får man rysningar av. Och det får man idag också! Jag har tillbringat dagen i Ramdalen, DM, som förövrigt inte gick H3`s väg. Jag kopplade upp mig via datorn och nog kändes det hopplöst när smsén från Nicke började komma in. 1-0, 2-0, 3-0...... nu är det inte kul att var i Örebro, sa vi unisont i hallen. Matchen började och jag satt i seket, var ju tvungen att koncentrera mej. Det pep och pep, jag fick upp LiveMatch och såg vändningen! Jag såg undret, jag bevittnade uppenbarelsen! ( skärp dej, du gick ur kyrkan för 5 år sedan! ) Ok, såg gjorde jag ju inte men jag kände! Vilka killar, vilken bragd. Är Onyx nominerade till Frotté-galan? You bet!
Kolla här www.sn.se/parser.php?sect1=103&id=251950


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0