1:a april.

Att det är första april har gått mej spårlöst förbi. Jag har inte råkat ut för något skämt, förrutom att SN hade en artikel om att det skulle byggas ett vindkraftverk på taket till kommunhuset...
Att distriktslags-SM börjar med incheckning på hotellet redan i morgon är dock inget skämt. Härligt att det är dags nu men samtidigt lite vemodigt, det är ju slut på söndag, vi kommer att skiljas åt då. Nu kommer jag ju att stöta på killarna i andra sammanhang så det är ingen ko på isen. Jag har gjort ett gästinlägg på killarnas blogg, http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7919388 men den syns inte ännu, gå in i morgon och läs. Det är min högst personliga analys av "mina" killar. Nu ska jag gå och packa, jag har några hotellnätter att se fram emot! Just ja, har ju inte kollat om jag har internet på rummet, hemska tanke, tänk om jag inte kan rapportera om våra framgångar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0