"Koll på läget-möte"

Har träffat mina tränarkollegor i H3 idag. Skit också, utvecklingslaget heter det men H3 sitter så hårt, det är nästan omöjligt att komma ihåg....utvecklingslaget.....ja, ja, det ger sig. Hursomhelst, när jag kom hem fanns redan lite av det vi pratat om i min brevlåda i Outlook. Han är snabb den där Åhlund. Roade mej sen med att googla, hittade bara den här bilden på honom.


Vi saknade dessutom Lulle, han dök inte upp och vi satte en tunna skit på att han sov! Fick ett SMS, han hade varit och tränat, hade glömt.. Hittade desto fler bilder på honom...



Själv finns man bara på gamla lagfoton från min fantastiska fotbollskarriär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0