På bättre humör.

Linnea, den lilla raringen, säger att deppighet beror på B-vitaminbrist. Jag rusar till hälsokosten i morgon och handlar. Idag känns det mycke bättre än i går, idag tittar jag ut genom superrena fönster! Fönsterkillen har varit här...ingen poolkille om nu någon trodde det, en småtrevlig, rundmagad kille i min ålder tillbringade 2,5 timmar med mina fönster. För det otroliga priset av 550 spänn tvättade han alla fönster OCH den inglasade balkongen! Någon invånare här i "Twin Towers" har förhandlat sig till detta fantastiska pris! Dessutom ingår det i "hushållsnära tjänster"

www.skatteverket.se/skatter/husarbetenrot/hushallsarbete.4.383cc9f31134f01c98a80002182.html


50 % är avdragsgillt! Man tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0