Uppdatering.

Söndag kväll och jag är i fas med mej själv efter en händelserik helg, ja, händelserik förresten. Har ju tillbringat ganska mycke tid på en buss genom Sverige och Danmark. Var ju som bekant på "spritresa". Inte utan att jag funderade om jag var klok i huvet eller? 10,5 timmar dit och 11 timmar hem. För vad? Jo, för att få hälsenorna massakrerade av hysteriska människor på jakt efter billigt brännvin....Vi anlände till Heligehafen kl 20 över 6 i går morse. Klockan 9 satt vi på bussen igen. På väg hem.... 2,5 timmars hysteriskt kryssande mellan oändliga rader av öl och vin. Jag, en vanlig kvinna som gärna tar 2 glas vin en fredagkväll, är på inköpsresa inför Anton´s student. Jag köper alkohol till hans fest och han dricker inte något överhuvudtaget....

Hemma igen vid halv 9, in i duschen snabbt som sjutton, på med kläderna och i väg till Eva som fyllde 50. Mycket folk, riktigt trevligt men halv 1 tog orken slut, jag orkade länge ändå med tanke på att jag bara sov 2 timmar på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0