Vänner för livet!

Monika tycker att Anton´s vänner inte är bra för honom.... hon skojar ju! Klart att de är bra! Han vet hur man plockar russinen ur kakan och tar det bästa själv. De har ju så jäkla kul! I går kväll ringde det på porttelefonen, "Hej, det är Emma! " Kan ni släppa in mej i ert soprum?"  " Vi ska ta kort när vi sitter på en soptunna!" De hade någon slags tävling, killar mot tjejer, skulle göra en massa galna saker som gav olika mycke poäng. Jag tror det kallas "Dare-night"
Jag är jätteglad över hans kompisar, tyvärr är de inte här så ofta. Anton tycker inte att de kan ta ut svängarna här, skratta och flamsa så mycket som de vill. Han säger att det är tråkigt eftersom vi vill gå och sova när de har som roligast.... Skitsamma det då, bara jag vet att de har roligt. Att de tar vara på den här härliga tiden när de är unga, innan allvaret börjar med jobb, familj och avbetalningar.

Kommentarer
Postat av: Monika

Exakt. Jag skojar. Alla dom jag träffat är kanon ungdomar och jag jublar liksom du när dom har roligt.

2009-04-15 @ 00:57:18
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, tack för hjälpen! :)

2009-04-15 @ 19:27:36
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/
Postat av: josefina

tackar så mycket för hjälpen den kvällen! den gav oss allt några poäng ;) sen har jag hört rykten om att monika spånade på att planera våran nästa darenight? :D

2009-04-21 @ 22:59:56
URL: http://jljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0