Jag lever och jag överlever....

Jag klarade första arbetsveckan galant! Fort gick den men så har jag haft fullt upp också. Födelsdagskalas hos Adam som fyllde 19 år, kollade in H3:s träning på Hjortens, var i Skärblacka och fick en lektion av Vingen..... fick stryk med 22-2...inte ett dugg kul men det är bara att hacka i sig. Läste förresten att fd. tränaren Tobbe tror att vi ska komma toksist i 3:an, tänker inte sätta emot men lagrar det på "hårddisken", vi kommer ju att träffas en hel del eftersom vi är inblandade i distriktslaget båda två.
Apropå överlever, idag skulle vi hämta Linnea´s dator som äntligen skulle vara fixad. Nytt batteri och ny laddare var vi lovade, skulle kosta 1500kr. Det skulle vara klart tills i onsdags men vi har inte hunnit förrän idag. Nytt batteri var isatt men när han skulle prova laddaren så passade inte kontakten, hoppsan, då skulle vi vara tvungna att köpa en som var dubbelt så dyr. DÅ lämnade jag affären och Bertil fick ta över......jag hade säkert 280 i puls, så jävla arg var jag, att om jag stannat kvar hade jag sagt saker som jag ångrat länge! Hursomhelst, jag sitter vid datorn nu och allt funkar!

PS! I morgon är det äntligen dags! Första träningsmatchen för H1 och det ska bli så jäkla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0