Nu är det jul igen...

Vi pratade jul på kafferasten idag. Jag har bestämt mej! Jag ska plocka fram tomtarna i helgen! Kanske kan den julstämning man minns från barndomen infinna sig.. Fan tro´t men jag gör ett försök. Har dessutom semester i morgon, det står 5 kilo köttfärs och väntar i kylen... Ska baka lite kakor, pyssla lite och byta gardiner tror jag, har fortfarande sommargardiner med magnolior uppe, måste "mysa" till det lite. Ska nog hämta upp julgranen också, har redan köpt ett par julklappar som lika gärna kan ligga under granen istället för i garderoben. Där rök ett löfte, har lovat Linnea att hon och Anton ska klä granen när hon kommer hem den 22:a. Fast jag tror hon överlever om jag gör det redan nu.

Kommentarer
Postat av: linnea

eh, nä du ger fan i att klä den där granen!

2009-12-11 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0