Nytt försök....

Som sagt, vi har tagit sprutan idag. Jag har bönat, bett och hotat och igår fick sonen nog....
"Var ligger den där vårdcentralen då?" "Du, jag är myndig och får välja själv men det här bestämmer tydligen du!" Jag vecklade in mej i den ena ihåliga förklaringen efter den andra. Hur sjuk han kunde bli OM han fick influensan, att han säkert inte skulle kunna träna på flera veckor. Se, det bet! Han följde snällt med idag och nu är det gjort. Ingen mår dåligt, alla är lite ömma i armen. Nu kan jag avslöja att jag faktiskt ringde hem innan sprutan, jag drabbades av tvivel, influensan lyser ju med sin frånvaro, det kanske är onödigt att spruta in massa skit i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0