Veckan´s hitlista.

Ja, jag vet! Det var länge sedan jag var här! Fast egentligen har jag varit här varje dag och glott men ångrat mej för jag får inte riktigt till det. Gör ett nytt försök idag, lägger upp veckan´s höjdare.

1. "Brödravandringen", den återkommande promenaden med alla svågrar och svägerskor. I lördags skedde den i spöregn. Kanske inte optimalt men som vanligt supertrevligt. Fikade under tak vid scoutstugan ute på Linudden.
Med lite fantasi kunde man tänka tillbaka till sommaren då vi tuffade förbi i farleden ombord på Kalle & Ulla´s båt.

2. Det helt underbara meddelandet från Wille på Face-book: 

 

"hej bästa moster <3<3<3". Jag blir såå glad!

3. Idag fick vi en riktig julklapp, i brevlådan låg ett meddelande från bostadsrättsföreningen, vi får SÄNKT hyra med 920kr/månad! Man tackar!

Veckan´s bottennapp:

Torsk mot Trosa med 7-4......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0