After work.

Gick på After work med delar av gänget efter jobbet. Vi var till Voyage, ett ganska mysigt ställe men inte blev jag imponerad av maten precis. Dyrt var det också men trevligt hade vi. Ett skönt sätt att avsluta arbetsveckan på, det bestämdes att vi skulle ses om en månad igen. Karlsson är sammankallande, han bestämmer vart vi ska gå. Innan vi flyttade in hit till Nyköping hade vi stora planer på att vi skulle ses och fika, gå på bio, ta en öl...därav har det blivit intet kan man säga. Vi måste skärpa oss, det är ju så lätt att bara dra iväg.
Anton och hans kompisar har varit i Eskilstuna och tittat på handboll. IFK Nyköping slog serieledarna, det hade varit en bra match. Massor av supporters från stan, härlig stämning var det i allafall. Hoppas att det blir lika bra drag i morgon. 3 pinnar är ett måste. Jag pratar om H1 men först vill jag se både H3 och D2 ta 3 poäng. En lång dag i sporthallen väntar alltså. Jag längtar redan, nu lägger jag mej så att det snabbt blir morgon igen. Syns och hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0