Blå men inget brutet.

Jag hoppade över besöket på vårdcentralen. Svullnaden har gått ner, nu är jag bara blå och ganska öm. Har jobbat idag och det har funkat att skriva på datorn. Är lite stel i kroppen efter marksyningen, funderar på att ta ett bad. Apropå bad, ytterligare en sak jag trodde jag skulle göra mer här i lägenheten. Vi hade inget badkar i huset så det längtade jag efter. Hm, lite mat och sen ett bad, det tål att tänkas på....
Pratade med Lasse, förbundskapten för DJ17 idag. Vi ska träffas redan på torsdagen inför SM, trevligt tycker jag för det innebär ytterligare en natt på hotell. Vi ska bo på Kompaniet vilket betyder att jag kan vinka godnatt till lilla gubben. Vi ser hotellet från balkongen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0