En bra dag helt enkelt.

Sitter vid Anton´s dator för ovanlighetens skull, skulle ta svängen och släcka innan jag lägger mej. Han har dragit på fest i Oppeby, inte släckt lyset, inte stängt av datorn, bråttom, bråttom. De har lagfest uppe på toppen, nu ville han vidare till nästa fest. Och vad skönt det är, han tog bilen. Vi är så jäkla nöjda med att han inte dricker alkohol. Nöjd är jag också med innebandydagen, fast D2 kunde ha presterat bättre tycker jag. De är ganska slitna, det märks, idag var det lojt och avslaget. Däremot bjöd H3 på bättre innebandy. Riktigt rolig avslutning på säsongen, de vann med 12-6. Som vanligt många mål men idag kunde de hålla tätt bakåt. Nicke, Nisse och jag fick blommor och paket, kul med uppskattning tycker jag. Fast jag tycker egentligen att det finns fler som också behöver lite uppmärksamhet. Helena tex. ibland känns det som hon tas för givet. Hur mycket har hon inte med lägerboendet? Som vanligt med ideell verksamhet, en liten skara sliter arschlet av sig för att det ska gå runt! 
Natti, natti från tornet. Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0