En synnerligen trevlig kväll.

Så har då tystnaden lagt sig här i tornet. Vi har haft en toppenkväll! Monika hämtade mej efter jobbet, hem till middagen innan bion. Vi såg "Australia", vilken bra film! Jag vet inte om jag blev kär i den stora eller den lilla mannen! Ja, det är nog den stora mannen och vilken man sen.... allt satt på rätt plats, snacka om tvättbräda. Jag är ju mer van vid torktumlare nu för tiden ( förlåt Bertil, jag älskar dej ändå ) En film jag kan rekommendera trots att handlingen var ganska förutsägbar, ni vet, flicka av börd, man av folket, kärlek uppstår. Vi fick torka en liten tår också. En "måbrafilm". Efter bion åkte vi hem för att fika, lugnt och skönt tills Anton och Lukas stormade in. Nu har varken Bertil eller jag matlåda till i morgon, den tog dom gärna hand om. Vi har hunnit med att avhandla diverse ämnen ikväll. Varför Monika´s blogg heter "Axblock" t ex. Antons teori är för att hon heter Monika...jösses vad vi garvade! Inte ett rätt. Vi har pratat om pinsamma föräldrar, prestationsångest, skolan, spräckta trumhinnor, sockerberoende, innebandy, tränare....dom är så himla lättpratade mina fikakompisar. Ser också fram emot nästa biobesök, nu laddar vi för "Millenium". Nu känner jag mej nöjd och lite trött också, tror jag sover en timme extra i morgon, har ju plus på mitt flexkonto. Slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

Haha, Anton är kung...!

2009-02-12 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0