Ensam hemma...

Äntligen, dom har åkt nu! Nu har särken åkt på, vinet upphällt, maten står i ugnen. Det är så skönt att det är fredag! Ska plocka lite medans maten blir klar, ta fram det som är kvar av ostkrokarna. Bertil har i ett anfall av "tyck synd om mej, jag är ensam hemma" ätit  upp mina ostkrokar! Men jag är glad för det, jag kan äta choklad istället. Martin och Markus, de raringarna, har varit här med tulpaner, choklad och vin. Och 2 filmer om jag skulle tröttna på "Let´s dance". 
De, dvs. H1, ska ha avslutningsfest uppe på toppen i morgon, jag undrar om gåvorna är mutor för att jag ska städa? De vet hur man talar till ett modershjärta..... Nej, Markus har sagt att det är Martin´s tur att städa, det löser sig!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påhoppad igen! Det gula runt munnen och på fingrarna kom vål inte ifrån choklad?? Jag hade ätit fyra krokar som jag kommer att ersätta, allt för husfriden.

2009-02-28 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0