Mats Ronander.

Har just varit upp till CoopForum en sväng. Trots mina intensioner att försöka undvika kött, packar jag ändå upp 2 st fläskfiléer! Jag konstaterar bara att det ÄR gott, förtränger snabbt vidriga förhållanden, ångest osv. Hur som, nu åkte jag ju inte till Coop bara för att handla kött utan för att Mats Ronander och delar av Stockholm Stoners var där. Fick mej en signerad CD! Han har ett härligt gung i sin musik den mannen. Där står jag och diggar, vi var inte så många där men vi gjorde så gott vi kunde, klappade i takt och sjöng med så där lagom svenskt. Då uppenbarar sig en av mina grannar..... och säger: "Jaha, här står du och hänger!" Högt också ska tilläggas. Sen kommer det " Men guuud va gammal han har blivit då!" "Visst är det han som var gift med hon Ekman?" "Och med hon danskan?" Nu skriker hon... "Men du, han är nästan lika gråhårig som du!" Då var det nära att jag tog mina 2st fläskfiléer och slog till kärringen som man brukar göra med 2 såna här!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ronander hör till kategorin "snygg rockmusiker". Alltså hör Du till "snygg morsa".

Synd att Du inte lappade till henne så hon blev gul och blå!!!

2009-02-05 @ 23:34:30
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0