Här händer det grejor!

Tack Martin för att jag kom med på din "Veckans lista"! Fick en smärre chock när jag såg hur många som varit inne och läst på min blogg. Förstår ju att det är dina trogna läsare som inte vågar annat än att se vad som döljer sig bakom "Onyxmorsorna" Här sitter jag nu igen, har just sett "På spåret" i Svt-play, var i väg på träning i Multihallen med mina killar i distriktslaget så jag missade programmet live. Nu är det lottat till SM den 3-5 april. Inte sjutton fick vi några fördelar av att vara arrangerande förbund inte. Vi har Stockholm, Uppland, Gästrikland och Östergötland i var grupp... Östergötland slog vi klart i en träningsmatch men övriga lag tippas gå till slutspel, ja inte vi förstås. Men ska man ta sig vidare till slutspel gäller det att slå några av dom, det känns i allafall inte helt omöjligt. Laget i år ser och känns riktigt bra. Sen återstår att se hur långt det räcker.
Helgen för övrigt innehåller ingen innebandy överhuvudtaget. Känns konstigt tycker jag. Imorgon ska vi åka ner till Oxle, ska till mamma och pappa på en fika. Helgen kommer att bli lugn förövrigt. Bertil har opererat ut en visdomstand och är lite ankommen av det. Det blir till att slappa och kolla sport på TV. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0