Linnea kommer hem.

Och det ska bli så roligt! Har just pratat med henne en halvtimme i telefon, det är så sällan vi gör det. Hon lever sitt liv i Göteborg, det är som det ska vara. Nu ringde jag för att stämma av, med hämtning vid tåget och vilken mat hon vill ha. Hon beställde en lågoddsare, Taco.... jag är så trött på Taco, men som vanligt gör jag som barnen vill. Fast idag har jag bjudit Bertil och Anton på kokt torsk med äggsås. Det gick hem, fast jag var tveksam.

På lördag blir det innebandy, Linnéa vill försöka klämma in en fika med Mats och Anette också, jag får kolla i morgon, lika bra att ta hit mormor och morfar med.

På söndag kommer Jessica, Ludde, Sebbe och Adrian hit, vi samlar alla barnen, senast var till jul. Det är svårt att få till, de är ju utspridda i landet och jobbar på olika tider. Japp, då var helgen uppbokad då!


Moa, Linnéa, Anton och Wille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0