Man kan inte lura sina barn.

Det är hopplöst..... Jag kan inte påstå att jag gjort så många saker som jag inte är så stolt över men en grej som hände för 10 år sedan låter ingen av mina älsklingar mej glömma. Jag hade varit ute med tjejerna, det blev lite mycket att dricka. Dessutom träffade jag brorsan på McEvans och han bjöd på öl och Jäger. Kom hem och var ganska påstruken. Alla sov, jag rann ner i sängen och somnade. Sent på förmiddagen vaknade jag och var fortfarande berusad. Ropade på Bertil som kom med vatten och 2 skorpor som skulle stabilisera magen. Jag bad honom slå på TV:n. Packat och klart, ett reportage från Skottland, en klämkäck programledare som just skulle sätta tänderna i den inhemska maträtten Se hela bilden " Haggis"


Haggis
är en av Skottlands mest kända maträtter, traditionellt gjord på lever, inälvor, havregryn, lök och olika kryddor. Tillbehören till en riktig haggis består av potatismos, mosade kålrötter och en liten skvätt whisky.

Det räckte, jag kräktes flera gånger den dan, jag skyllde naturligtvis på magsjuka.....

Sedan den dagen är "magsjuka" ingen accepterad sjukdom vad gäller mej, oavsett jag har magsjuka eller ej.


Kommentarer
Postat av: Monika

Åh jädrans vad Du lärt Dig...Eller Linnéa lärt Dig kanske. Länkar som om Du aldrig gjort nått annat. Snyggt!

Ses vi i sporthallen kanske? Om inte ha en underbar helg med de Dina. Det är Du värd! Kram

2009-02-21 @ 01:40:22
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är Du utmanad! Kopiera frågorna och sätt igång!

2009-02-21 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0