Mycke innebandy blir det....

Hemma igen, mätt, har ätit och druckit ett glas vin. Disken avklarad, den tar Bertil hand om, allt är lugnt, vi är trötta, nu väntar soffan.... Vi har haft en bra innebandydag idag men den har varit lång. Jag kommer inte ens ihåg resultatet från tjejernas match, jag tror det blev stryk. Jag måste kolla.... Japp, stryk med 1-2.
Efter tjejerna spelad H3 9-9 mot Strängnäs. En bra match och jämn också. Så fort den matchen var slut, snabbt in till Nyköping. Ingen lunch, fick bli en korv i farten. H1 spelade mot Handen, vann med 11-7, äntligen får man säga. Nu är vi alltså hemma, kommer nog att slöa i soffan resten av kvällen, få se om jag ids titta på Melodifestivalen. Ska i allafall försöka hålla mej vaken till "Bruce den allsmäktige". Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0