Nu vänder det!

Behövde göra ett besök på VC idag, blev sjukskriven veckan ut. Vaknade med feber så jag hade inget val. Känner mej lite bättre idag, förutom att jag har hosta och är hes som sjutton. Att gå till jobbet och ta en diskussion med en dålig betalare kändes mindre lockande, dessutom hade jag inte gjort ett bra jobb, känner att jag inte skulle ha mycket att ge i en ev. dispyt. Här hemma är jag bortmotad från soffan, det är ju innebandy på TV4Sport, Anton har inte kanalen eftersom vi har Boxern på "stora" TV:n. Har suttit i hans rum och sett programmet om familjer med många barn. Jag blev nervös bara av att se dom... Anton i kvadrat, hjälp, jag hade aldrig överlevt! Jag tror att mitt största problem hade varit att jag inte skulle ha koll. Tvätten, tänk flera som tränar flera gånger i veckan... Maten, tänk flera som ska käka med 3 timmars mellanrum.... Egentligen är det otroligt att de överhuvudtaget får ihop så många barn. När hinner de med "det"? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0