Pekfingervals.

Idag har åldern tagit ut sin rätt.... Promenad med bröderna och respektive slutade med, eller började med en riktig praktvurpa. Vi skulle runt Nävsjön, en sträcka på 8 km. Solen sken, kylan bet i skinnet, alla var redo för promenad och korvgrillning. Ca 500 m in på slingan gick jag på näsan, klev snett på en spång över en liten bäck. Pang, där låg man och kravlade. Nu sitter jag här med en svullen hand, ont som fan gör det. Har ringt akuten men de säger att det är mycke folk där, jag väntar tills i morgon då jag kan få en röntgen via vårdcentralen. Alvedon och stödförband får hjälpa mej tillsvidare. Benskörhet och ålderdom kommer emot mej med expressfart....
Lite bilder från promenaden vi gjorde innan jul, idag glömde jag förstås kameran, det var detsamma förresten, kunde inte hålla något ändå.

Kommentarer
Postat av: Monika

Men åh vilken otur...och ändå var det inte fredagen den 13:e....Se till att Du får tid imorgon ifall att Du behöver gipsas. Kram

2009-02-15 @ 19:31:21
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Lena

Minsann. Vi är bra lika trots att det gått ett antal månader. Hoppas det går bar med fingret. Tänker på dig och håller tummarna för att du ska kunna sova i natt utan att slå i fingret för mycket. Bra dag var det annars, middagslur blev det och jordärtskocksoppa med varmrökt lax och glass. Kram

2009-02-15 @ 19:52:32
Postat av: Annelie

Stackars, stackars dig. Hoppas att det inte är heltrasigt. Jag håller tummarna. Kramiz Annelie

2009-02-15 @ 22:19:19
Postat av: Anonym

trodde att det va pappa på ett kort med vid närmare titt såg jag att det va stickan. tur att jag kommer hem nästa helg så jag inte glömmer bort helt hur pappsen ser ut..

2009-02-16 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0