Skit också...

Hade tänkt gå och lägga mej men så kom Anton´s kompis Jesper hit för att titta på film. Dom tittar på "Röd drake", en ruggig film om Hannibal Hector. Jag har läst boken, så jag vet. Problemet är att nu kan jag inte välja. Sängen eller filmen..den slutar 00.30, på tok för sent om jag ska upp och börja jobba 07.00. Fast jag har ju den underbara flexen att ta till..
Skit är också att det är så segt här på bloggen, det tar en evighet innan jag kommer in, inte kan jag se någon statistik heller, det blir någon slags "time out". Det ger sig väl så småningom.
Så småningon blir det helg också, den blev i ett nafs fulltecknad. Bestämde att morfar och mormor kommer på fika på söndag, tillsammans med Mats och Anette förstås. Mormor erbjöd sig att baka, vilket jag naturligtvis tackade ja till. Jag fick ju säga att Bertil blir glad om han får bullar, sanningen är att när det vankas mormor´s nybakade gäller det att hålla sig framme! Kommer man fram till påsen efter Anton och Bertil blir man utan... Jag har slutat baka, jag tröttnade på gnället eller rättare sagt, den mobbing jag fick utstå. Bertil och barnen sa alltid: " Vi skyndar oss att äta idag för i morgon vet ni!" Sen sprang dom omkring och studsade och låtsasdribblade med basketbollar.....

Kommentarer
Postat av: Sonen

Henibal Lector mamma, annars jättebra ;)

2009-02-18 @ 11:11:41
Postat av: sonen igen

Självklart så stavade jag Hannibal fel, nu är det korrekt! Hannibal Lector

2009-02-18 @ 11:12:43
Postat av: Mamma

Ja,ja, du vet ju vem jag menade..

2009-02-18 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0