Sköna söndag.

Är det någon som kommer ihåg det programmet? Hur som helst, en skön söndag har det varit, har inte varit utanför dörren, bara gått omkring här hemma och stökat. I morgon är det dags för återgång till det vanliga livet, jobba alltså. Känner mej återställd efter den segaste influensan sedan 1971. Kommer ihåg att jag hade HongKong-influensan då, minns att jag var jättesjuk. Nu är det tillbaka till rutiner igen. Det är inte utan att jag saknad det, hur konstigt det än låter. Idag har jag bokat biobiljetter, ska ju gå med Monika och se "Australia" Den har fått bra kritik så den ser jag fram emot. Nu ser jag fram emot 3:dje perioden i matchen mellan Sverige-Finland. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0