Bakslag.

Ett steg fram, 2 tillbaka.. Så jäkla segt det är! Var tvungen att ringa min privata vårdcentral, dvs. Maria i Borlänge. Jag har fortfarande feber, 38,3 idag. Det ger sig aldrig, känner mej som 80 år. Var uppe i natt, håll på att gå på näsan i badrummet, helt orkeslös. Det är ju så jäkla tråkigt också. Har varit vaken sedan 5-tiden i morse, är "färdig-vilad" tycker jag, det tycker tyvärr inte kroppen. Måste iallafall försöka mej på att laga lite mat idag. Kosten har varit begränsad under några dagar, inte bara för mej utan även för männen i mitt liv. Att påstå att de är mästerkockar är att överdriva...Fast man överlever på pannkaka och Findus pyttipanna. Nej, laga mat, sen vila fram till matchstart för H1. Undrar hur det går för H3, måste ringa nån och höra efter. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0