Bertil hälsar.

Han tycker att jag tillbringar mycket tid här. Kanske jag gör men det är rackarns trevligt tycker jag.
I morgon bryts förmodligen en 28 år lång tradition.
Bertil fyller år och vi har gemensamt bestämt att inte gå upp och sjunga för honom.
" Herregud, jag fyller ju 53 år, det är väl inget att fira!"
Ingen vit bricka, ingen duk med blått "Grattis" broderat, ingen svensk flagga och inga paket!
Nja, jag är tveksam......
Anton också tror jag. Han gick och la sig med orden: " Men ni går upp och firar mej va?"
Han fyller den 20:e men han blir ju bara 19 år.
När Bertil fyllde 19 år skulle han bli pappa......

Som sagt, Bertil hälsar

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag säger iallafall Grattis till Bertil!!

2009-01-09 @ 01:01:54
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Tobbe H

Jag säger oxå GRATTIS till bertil..!

2009-01-09 @ 12:04:36
URL: http://brytfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0